26/11/2023
“L'afició albinegra, el CD Castelló i l'Ajuntament tornen a anar de la mà per a fer de la capital una ciutat viva en una jornada, com la de hui, que ha sigut històrica. Llàstima el resultat”. Així s'ha referit l'alcaldessa de Castelló Begoña Carrasco a la resposta massiva que ha tingut la instal·lació d'una pantalla gran en la plaça Major per a seguir al CD Castelló contra la UD Eivissa, com una activitat més dins de la campanya del Black and White Friday que l'Ajuntament ha activat per a incentivar les compres en el comerç de proximitat.
Una cita a la qual també han assistit el CEO de Negoci del CD Castelló, Robin Taylor, el director jurídic, Alberto González, o el president de la Federació de Penyes, Alberto Aicart. Seguint el partit al costat d'ells ha estat la regidora d'Esports Maica Hurtado i una més que destacada assistència de regidors de totes les àrees del govern municipal.
“Les més de 5000 persones abarrotant la plaça Major han posat el fermall d'or hui al Black and White Friday”, ha manifestat Carrasco, qui ha reiterat el seu agraïment als milers de seguidors del CD Castelló.
“L'afició del CD Castelló i els castellonencs en general sempre responen. Ha sigut espectacular el gran acolliment que han tingut les campanyes del Black Friday i del Black and White Friday que des del divendres han omplit els carrers de la capital podent-se beneficiar els nostres comerços de proximitat i la nostra hostaleria fins i tot fins hui diumenge”, ha insistit.
Des de les 10.30 del matí l'ambient festiu omplia la plaça Major i la plaça de la Pescateria amb música, pintacares i tallers de xapes, entre altres, per als més xicotets. A les 12.00 milers d'aficionats agafaven lloc per a seguir el partit contra la UD Eivissa des de la pantalla gran instal·lada al peu de l'Ajuntament.. La plaça Major s'ha engalanat per a l'ocasió amb una samarreta del CD Castelló, de 16 metres d'altura, desplegada sobre la façana de l'edifici municipal contigu a l'Ajuntament.
“Continuarem apostant per les polítiques de dinamització del centre. Estem veient que estan funcionant molt bé i són els propis castellonencs els qui ens ho demanen. Hem posat en marxa la major campanya de bons comercials de la història d'aquest Ajuntament amb 300.000 euros en bons per a gastar en el comerç local, que es van esgotar en tot just 27 hores i volem mantindre la ciutat viva i que servisca d'impuls a la nostra economia local. Continuarem estant al costat dels nostres comerciants i hostalers, al costat de les nostres pymes i autònoms ajudant-los a mantindre les seues persianes obertes i que continuen creant llocs de treball”, ha insistit Carrasco.
Cal recordar que enguany la nova campanya Black & White Friday ha sumat al CD Castelló i per compres superiors a 30 euros en tots els comerços adherits de la capital, el client entra en sortejos de productes del CD Castelló com a samarretes signades pels jugadors de la primera plantilla, jaquetes, entrades VIP, carnets albinegres i bosses de roba, entre altres productes.